KUĆNI RED U SALONU ZA MASAŽU I NEGU TELA HYDROJET TALE
Pre dolaska u salon, proverite vaše mobilne telefone da budu zvona isključena kako ne bismo remetili ostale goste salona. U salonu se više puta u toku radnog vremena osvežavaju podovi, molimo vas da obratite pažnju prilikom ulaska u salon da li su podovi klizavi. U salon možete doći sa ili bez termina, ukoliko ste zakazali termin, vaš termin će biti ispoštovan u zakazano vreme, ukoliko u salon dodjete bez termina, ponesite sa sobim malo vremena za čekanje, kafa, čaj ili neki drugi bezalkoholni napitak, prijaće vam svakako dok dodjete na red, štampa ili tv takodje mogu da vam posluže vreme za koje čekate u salonu.
Molimo vas dok vodite telefonski razgovor ili razgovor sa drugim gostima koji takodje čekaju na red, da taj razgovor protekne u tihom tonu kako ne bismo ometali pacijente koji su već na tretmanima i žele da se uz našu relax melodiju maximalno opuste. Sa pacijentima koji se nalaze u kabinama, nije poželjno razgovarati.
Sva aparatura i ležaji u salonu su pre vaše upotrebe dezinfikovana, plahte i peškiri koje dobijate za vreme boravka u salonu su takodje oprani i popeglani kod vešeraja sa kojim naš salon ima ugovor o održavanju higijene plahti i peškira, nakon vaše upotrebe peškira ili plahte, isti se daju na hemijsko čišćenje. Svaki gost ili pacijent dobija i koristi samo svoje plahte i peškire.
Za vreme terapije, pacijentima je strogo zabranjeno samovoljno podešavanje aparature, vašim pozivom nekog od terapeuta, možete ukazati na problem ili neugodnost.
U salonu je strogo zabranjeno korišćenje duvana, za sve koji konzumiraju duvan ili e-cigaru, predvidjeno je mesto za to ispred salona, molimo vas da opuške bacate u posudu odredjenu za to.
Za vreme terapija, jako je bitno da ne koristite bombone i žvakaće gume, kako ne biste došli do neželjenog problema.
U salonu je dostupan aparat za vodu, čaše za vodu nalaze se uz aparat i možete se sami poslužiti, kafom ili čajem možete biti posluženi od personala salona, kafa, čaj i ostali napitci su besplatni. Vaš napitak takodje možete poneti sa sobom u salon ukoliko taj napitak nije alkoholni.
Na vratima salona kao i u salonu, postoje flajeri i vizit kartice koje možete poneti sa sobom.
U salonu možete naći knjigu utisaka, od važnosti je da u njoj iskazete vaše zadovoljstvo ili ne zadovoljstvo kako bi smo mogli na tome da poradimo da bi ste iz salona otišli maksimalno zadovoljni.
Tim salona se takodje pobrinuo i za kutak za vaše mališane, dok se mališani zanimaju, vi možete bezbedno da se opustite i uživate u vašim tretmanima.
Tim salona za masažu i negu tela HYDROJET TALE, zahvaljuje se na vašoj poseti, bićemo vam zahvalni ako vas ponovo vidimo u našem salonu, bićemo vam posebno zahvalni u koliko ste zadovoljni našom uslugom kao i ambijentom salona i preporučite nas dalje!!!